مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:402023-12-20سياسي

«سردار تا سردار»؛ رویدادی برای شخصیت شناسی میرزا کوچک خان و حاج قاسم


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان، هدف از برگزاری رویداد رسانه ای «سردار تا سردار» را شخصیت شناسی این دو قهرمان ملی و برافراشتن بیرق گفتمان مقاومت دانست و اظهار کرد: - ایسنا/گیلان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان، هدف از برگزاری رویداد رسانه ای سردار تا سردار را شخصیت شناسی این دو قهرمان ملی و برافراشتن بیرق گفتمان مقاومت دانست و اظهار کرد: در جشنواره امسال که تا 15 دی ماه ادامه دارد، 16 استان حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی امروز، 29 آذرماه در نشست خبری رویداد رسانه ای سردار تا سردار که در خانه میرزا کوچک خان جنگلی برگزار شد، با اشاره به سابقه 100 سال مجاهدت و مقاومت ایران عزیز از سردار جنگل، میرزا کوچک خان تا سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در رویداد سردار تا سردار می خواهیم هویت ایران را نشان دهیم.

وی شکل گیری جبهه مقاومت را دارای یک ایدئولوژی 150 ساله دانست و افزود: فرهنگ مقاومت محصول 150 سال مجاهدت انسان های بزرگ است که از هویت ایرانی، اسلامی و بومی نشات می گیرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با بیان اینکه به پشتوانه فرهنگ مقاومت، جهان در مقابل هویت ایرانی - اسلامی ما زانو زده است، خاطرنشان کرد: برخی می خواهند بین هویت ایرانی و هویت اسلامی ما تقابل ایجاد کنند، اما ایرانیت و اسلامیت مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سردار تا سردار»؛ رویدادی برای شخصیت شناسی میرزا کوچک خان و حاج قاسم

«سردار تا سردار»؛ رویدادی برای شخصیت شناسی میرزا کوچک خان و حاج قاسم